Ateliers des cultures au Lënster Lycée

/, Projet Classe/Ateliers des cultures au Lënster Lycée

Ateliers des cultures au Lënster Lycée

Les élèves de 7MO ont l’occasion exceptionnelle de participer aux ateliers des cultures, organisés par l’action solidarité tiers monde (ASTM) :

Marcel du Burkina Faso – atelier de chant et de musique avec divers instruments.

Pelezinho du Brésil – atelier de capoeira.

Sada du Sénégal – atelier de danse sénégalaise.

Blaise du Togo – atelier de cuisine (repas : Djenkoumé)

astm

By |2017-03-12T10:36:18+00:00mars 12th, 2017|Categories: Activité, Projet Classe|0 Comments

About the Author:

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.